14 Aralık 2012 Cuma

"I'M YOUR KLEPTOMANIAC GIRLFRIEND"

Canım. Lütfen.
BİRLİKTE BİR SÜRÜ ŞEY ÇALABİLİRİZ!
Kleptomanik kız arkadaşın olurum senin. Hazır senaryo da var ya, durmamız hata.
Satışa sunulan mallarından birinin çalındığını fark eden mağaza görevlisi gelir de "VERİN ONU BAKİİİM. ANNENİZİ ARARIM SORA. NE ANNESİ POLİSİ ARARIM ULAN!" derse bilmiyormuş gibi davranıp "Şey, kız arkadaşım -kız arkadaş ne saçma bi sıfat lan- kleptomanik. Tedavi görüyor, hatta 2 aydır hiçbir şey çalmamıştı ama....."lı diyaloglarda bulunsan sanki karşındaki mağaza görevlisi kişi anlayacak amına koyim.
"Kleptosmbaasfğani ne lan?" diye düşünür bi kere. Eh, elin veledine rezil olmamak için de soramaz ya! Gün bizim günümüz. Özür diler gideriz.
Bu da böyle bi hayal işte. Boş bi hayal. Ama güzel bi hayal. 2. kişisi olmayan bi hayal.
Kleptomaniden -kleptomanik hayallerden- dem vurmuşken(!) bugün o anlık kleptomanik cesaretiyle ne yaptığımı anlatsam aklın durur blogger.
Abimin sıvetşörtünü giymiştim eve gelince. Kolları falan uzunca bi şey. Ama rahat da. Neyse, sıkıldım çıktım dışarı. Dışarı dediğim de bakkal. Bira alıcam. Aldım birayı. Dedim acaba yanında ne iyi gider. Aldım bi cips. İyi akşamlar dedim çıktım. Girdim yandaki markete. AND THE STORY JUST BEGANANNANAN
ANAN.
Elimdeki bozuk 4 liranın yeteceği çikolata tarzı bi şey alıcam. Dedim Petito. Sudan ucuz. Su 50 kuruş ama Petito değil. 35 kuruş o. Çok da güzel ayrıca. Her türlü gideri var. Ama Petito'nun gofretinden aldım. O suyla aynı fiyat.
Gerçi rafın gerisinde kalmış kutudan bi Petito Gofret alırken ikinci bir Petito Gofreti sıvetşörtünüzün koluna saklıyorsanız sudan daha ucuz!
EHEHEHHEHE.
Olm hep yapmak istemiştim lan. Geçen seneden beri bunun hayalini kurardım hatta. Kameranın da çekebileceğinden çok daha karanlık zaten.
ÇOK MUTLUYUM LAN.
İşin not kısmına gelirsek: Önceden planlasam yapamayacağım bi şeyi anlık deli cesaretiyle gerçekleştirmek olmam, PAHABİÇİLEMEZ.
Geriye kalan her şey için, Master Card.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder