14 Aralık 2012 Cuma

I SAID HEYYYEAYAEYAYEEYEYEAEYE

I SAID "HEY".
WHATS GOIN' ON?
Hiçbi şey canım, hiçbi şey. Koca bir HİÇBİR ŞEY. Bir arkadaş grubum bile yok. Lisedeyim lan! Tamam Hazal ve Buse var. Evet ikisini de çok seviyorum ama Hazal'ın annesi kuyruk gibi peşimizde takılırken biraz zor. Hazalcım eğer ki okursan şunu bil ki annenin üstünde sözün geçmediğinden -daha çok annenin mutsuz olmasını istemediğinden- ötürü bizim üstümüzde söz geçiriyor oluşun çok mantıklı. Ama bunun üniversitesi, iş hayatı var. Annen de ebediyen yanında kalacak değil ya. İkinizin de sağlığı için az zamanda da olsa ayrı kalmaya başlamanız çok önemli.
Onun dışında arkadaş grubum olabilecek bi grup insan silsilesi var ama onlardan biriyle konuşmadığım daha doğrusu o birinin benle konuşmadığı için böyle bi şeyin olamayacağı, olacaksa da benim dahil olamayacağım çok açık. Burak, canım. Mantıklı olsana kuzum. Niye Demi? Niye Yağmur? Çok mu akıllı onlar? Çok mu zevk veriyor sana muhabbetleri? Hatırlıyorum vallahi, "sn olmynca onlra sğndm rsmn" dediğini. ACİZ MİSİN KUZUM? Niye yani? Tamam ben de öküzüm, gerizekalının önde gideniyim ama en azından anladım ne kadar saçma ve kırıcı davrandığımı. Sana en azından bir özür borçlu olduğumun da farkındayım ama şu an gelip "özür dilerim......................." desem, anlamazsın. Anlayabilecek düzeyde olduğunu sanmıyorum. Hâlâ aptal aşık rolündesin canım. Ha kendime hiç değinmiyorum. Ama bunun da düzeleceği bir gün gelecek eminim ki.
MUTLU GÜNLER BİZİ BEKLER!
Üniversitede arkadaş grubum olmazsa dağıtırım ortalığı!
Liseden pek umudum yok. Belki 12. sınıfta çevrem genişlerse "sınav stresi ehehehe" diye evden çıkıp takılabileceğim birkaç insan olacak o kadar. Üniversitede ayrı eve çıkamazsam ise de gitmem! Vallahi gitmem. Bir sene daha oturur çalışırım adam gibi. Evden ayrılmak çok önemli. Zaten kendi kendine bakabilecek kapasitedeyim. İş de bulurum kendime. Hem ev arkadaşı dediğin zaten sürekli birlikte olacağınız için zevkleriniz pek uyuşmasa da seveceğin kişidir. Ne bileyim. Kız kıza da kalmak istemiyorum açıkçası. Zaten doğru cinsiyette doğduğuma dair şüphelerim var. Bir o kadar ergen kızlar gibi davransam da ergen erkekler gibi davranmak istediğim taraflarım da azımsanacak derecede değil.
Sarhoşum sanırım. Bi tane Carlsberg içtim. Başım ağırlaştı gibi. İkinciyi içsem nolur bilmiyorum ama şu uyuşukluk çok güzel lan! Kafamı geriye atsam kaldıramam bi daha. Öyle bi şey.
Hem Slash gelecek falandı filandı ya, onlardan bağımsız olarak -zaten gidemeyeceğimi bilerek- -gidersem de gidecek kimsem olmayışını bilerek- -tek başına da gidecek olmamın hiçbi manası olmayacağını şart koşarak- fizy listemde bi şarkısı vardı, onu dinliyorum iki gündür. "By the Sword" şarkının adı. Zaten Slash'in tek çıkardığı fazla şarkısı yok diye biliyorum. Ama olm şarkı süper bi şey lan!
Bu arada 2. sınavlarda da yan gelip yatmama rağmen edebiyat hariç +90 bekliyorum, ehehehe.
O kadar da kötü durumda değilmişim sanırım. o.O
Şu an dışarı çıksam -dışarı dediğim Trump Towers'a, Uykusuz almaya- başım döner de düzgün yürüyemez miyim onu bile bilmiyorum lâkin çıkmak istiyorum! İnsanlı kalabalık yollarda dengemi kaybederek yürümek istemişim, çok mu? AHAHAHA.
Ha Slash'in şarkısını da "lahavlevelaislabonita"nın blogundan almıştım, ehehehe. Ölmeden önce o çocuğa dövme yapmak istiyorum, ikinci bir ehehehe.
Şu Slash de "Sıleş" diye mi okunuyor "Sılaş" diye mi "Sıleyş" diye mi onu da bilmiyorum, "Sıleş" diyip geçiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder