23 Aralık 2012 Pazar

BEN...AYRILMAK İSTİYORUM

Pathetic. Durumum tam anlamıyla "pathetic".
Bazı kelimeler vardır ya İngilizce anlamını bilirsiniz de Türkçeye tam çeviremezsiniz, onlardan işte pathetic.
Şu ana kadar fazlasıyla romantik anlarımızın bulunduğu, koli bandıyla ve ethernet kablosuyla aşkımızı daha da alevlendirdiğimiz bilgisayarım ve ben söz konusuyuz.
"Sevgili  Sayın Bilgisayar,
Nerden baksan 2 yıllık beraberliğimizin bir sonu olacağını ikimiz de biliyorduk. Yine de karşıkoyamadık içimizdeki bu birliktelik isteğine. Sen, ben olmadan son derece içine kapanık, melankoliksin. Ama bilirim ben seni, biri ilgilenmeye başladı mı nasıl da parlarsın ;)  Bense sensiz hayata bağlanmasını sağlayan fişlerinden biri çekilmiş gibiyim. Ama unutma ki başka pirizler de var. İkimiz de kendimize yeni pirizler buluruz umarım.
Sorun sende değil bende. Demeyi çok isterdim. Ki öyle de. Ama demeyeceğim. Çünkü fazlasıyla klişe.
Sana bağımlı oldum çıktım, Maria Puder ve aşığı Raif Efendi gibi olduk bu 2 yıllık süreçte. Birbirlerinden ayrı 1 dakika bile geçiremeyen bir çift... Belki aradığımı sende buldum, benim sesim, görüntüm, ruhum oldun, hayata tutunman için gerekli enerjiyi benden aldın ama buraya kadarmış sevgili dost.
"Vay orspu çocuuu hemen dost dedi amnskiiiiim" diyebilirsin. De. Haklısın.
Yine de bu birlikteliğimizin ikimize de zarar verdiği gerçeğini değiştirmeye yetmiyor. Sana esir oldum amına koyim. Sen de bi ağırlaştın, ayyaşlaştın, kendine gel olm. İkimiz de yoklukta ebediyete kavuşacaz yoksa.
Yeni pirizler bulman dileğiyle. İstersen sende kalan tüm eşyalarımı yakabilirsin. Onları geri alamam. Aman dikkat et kendini de yakma da...
Hayatta başarılar dileğiyle,
Eski Dost"
Hayatımda bir farklılık olması adına bilgisayarımdan ayrıldım. İşte durumumun "pathetic"liği.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder