6 Aralık 2012 Perşembe

AYAKTA DURAMIYORUM

OLEY.
3 ay içinde ölücem.
GERÇEKTEN.
Ulan amma yeme bozukluğuymuş be.
Niye diş teli taktrdn ki yha snn dşlrn ktü dğldi.ss YARRAM SANA NE. Bİ BİLDİĞİM VAR DEMEK Kİ TAKTIRDIM.
Diş telli 2. günüm. ISIRAMIYORUM. Isırınca çocuk doğuruyorum resmen. Anca supangle, meyveli yoğurt, çorba. KUSMASI EN KOLAY OLAN YİYECEKLER.
Aşırı yeme bozukluğum ha bulimia nervosaya dönüştü ha dönüşecek. Belki okulda rahatça kusamıyorum diye "tüm yediklerini çıkaran" grubuna mensup değildim. E, diş teli olunca kimse de garipsemiyor bu kız niye yemek yemiyor diye :Ddd:dd:Dd:DDd Evde zaten buzdolabının anasını sikip tuvaletin amına koyuyorum. Olmadı BİM var. Olmadı MANDALİNA tezgahları var. Bime gidip kusmak için aldığım çikolatalara verdiğim para da resmen giriyor ama.
Bulimia nervosa demişken, her ne kadar bedenen tam bi bulimik sayılmıyorsam ruhen bi o kadar bulimiğim.
Gerek kleptomanik dürtüler olsun, gerek madde kullanma -madde kullanmaya teşebbüs(?)-, olsun. Alayına var. Mükemmelliyetçilik desen en ince ayrıntısına kadar.
3 ay içinde 20 kilo verebilirsem -kusarak tabi- GÜZEL GÜNLER GELİYOR GÜNEŞLİ GÜNLER derim.
2. dönem 2 3 hafta yokum msl bnce çk gzl olr. O ZAMAN DA MERAK ETMEZSEN ÖL AMK.
Rehabilitasyondaymış o yhaaaaa :SSSSSSSSS falan deseler mesela Geçmiş Olsun diye mesaj atmayı çok görmezsin umarım :)99:)9:)9):))):)9
Neyse. Öyle iğrenç sikimsonik günler geçiriyorum işte.
"İyi ki doğdun."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder