7 Aralık 2012 Cuma

:D:DDd:dd:Dd:DD:D.d:D'den :SSSSSSSSSSSSS'ye ani geçiş yaptığım zamanlardan birindeyiz.
İyi ki bi iş aradım. İyi ki yapabileceğimi düşündüğüm bi iş buldum.
Hemen mükemmel olduğunu düşünen aslında mükemmelin yanına yaklaşamayan özgüven patlaması yaşayan insanlardan biri oldum. Hani şu gerizekalının teki olup da bi akıllı kendi sananlardan.
Gerçek anlamda hiçbir şey yapmamak canımı sıkıyor. Tüm günlerim şu bilgisayar denen illetin başında ekrana somurtarak geçiyor. İnsanlarla daha yakın olabileceğim bi etkinlik istiyorum ben. Ve bir şeyler yapabileceğini bildiğin hâlde boş duruyor olma durumu fazlasıyla iğrenç.
YA OF NE DEDİĞİNİ BİLMEYEN GERİ ZEKALI ERGENLERDENİM İŞTE AQ
SİKİYİM.
SÜREKLİ İNSANLARA RAHATSIZLIK VERMEKTEN BIKTIM AQ.
ÇÜNKÜ İNSANLAR SÜREKLİ NE YAPARSA YAPSINLAR DİĞER İNSANLARI ELEŞTİRME PEŞİNDELER. (KENDİ DE YAPIYO ORDAN BİLİYO XD)
YA AMA AQ.
BANA NE.
BANA NE OLDUĞU GİBİ SANA NE.
oq bb

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder