19 Kasım 2012 Pazartesi

Çok pis tribe girdim lan blogger. İnsanlar hak etmediği şeylere sahip. Bazı ben ve benim gibiler ise hak ettiğimiz şeyleri bile alırken illa bi sorun çıkıyor diye aqlıyoruz. Yazık lan bize.
HAYIR AMK SENİN GİBİ EGOYİZ BİRİNİN BİLE SEVMEDİĞİN HALDE BİSSÜRÜ ARKADAŞI OLABİLİYORKEN TÜM SORUN BENDE Mİ?
SONRA Bİ DE TERCİH EDİLDİĞİM İNSANLARA BAKIYORUM İYİ HOŞ KİŞİLER AMA ONLARDA OLUP DA BENDE OLMAYAN NE VAR?
HAYIR, YOK YANİ CİDDEN SORUN NE?
ONA GÖRE KENDİMİ DÜZELTMEYE ÇALIŞIRIM BEN DE AMA SÖYLEYEN DE YOK. ZAMANINDA KONUŞTUĞUM BİSSÜRÜ KİŞİ ŞU AN DİĞER ARKADAŞLARIYLA ÖNCESİNDE BENLE KONUŞTUKLARINI KONUŞUYORLAR. İLAY UMURLARINDA MI? YOK. NİYE OLSUN Kİ? OLMASIN ZATEN. OLSA DAHA DA ÇOK ÜZÜLÜRÜM.
HER ŞEYE SİNİRLERİM BOZULUYOR ZATEN O APAYRI Bİ KONU.
Neden benim olduğum her yerde benim dahil olamadığım bir arkadaş grubu var?
Ulan Twilight izleyen kızın bile arkadaşı var lan! Nick Jonas ile evlenip çocuk sahibi olacağını düşünen kızın da benden daha fazla arkadaşı var!
Falcının dediklerinden sonra umutlanmıştım oysaki ben. Dedikleri ile ilgili olsa da olmasa da umutluydum lan ne biliyim. Şimdi o da kalmadı.
Gerçi şu anki zamanlama harika. Yarın TÜYAP var. Geçen seneyi hatırlatmayayım. Yarın hem kendimi hem de geçen sene tüm fuarı birlikte gezdiğim arkadaşı gözlemle fırsatım var. Buna göre ruh halimin daha da beter olmasını gerektirecek bi mevzu olursa 3 ay sonraki planlarım için daha da güzel ortam hazırlanmış olacak demek.
BURAQ REDDET BENİ AŞQIM XD
YÜZÜME SÖYLE SENİ GÖRMEK İSTEMİYORUM DE. NOLAR.
NIGGA STOLE MY BIKE BIKE BIKE. NIGGA STOLE MY BIKE. BIKE. BIKE. NIGGA STOLE MY BIKE.
oq bb xd

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder