5 Temmuz 2012 Perşembe

Niye mi Koli Bandı?

Özellikle küçükken, her izlediğinden hemen etkilenen ve beynime işlenen görüntüleri anında doğru kabul eden, hiç bu düşünceye katılmıyorum diye çıkışmayan bi kızdım. Eh yine o zamanlarda bi belgesel izlemiştim -Mythbusters- koli bandıyla ilgili. Selobant değil canım gayet de koli bandı. Aha da hayatımın dönüm noktası.
Koli bandı lan. Bildiğin koli bandı yani bu. Koli bandı bi insanı ne kadar etkileyebilir ki yhanee??? Hayır yoksa ben insan değil miyim demiycem.
Neyse efenim şimdi bu belgeselde o turuncu kıllara sahip adamlar koli bandıyla arabayı bile yapıştırdılar amına koyam. Sonra İlay niye koli bandını bu kadar abartıyor. Abartır tabi lan. Sisss arabayı kaldıramassssssınısss ama koli bandı yapabiliyor işte. [Gollum mode off aq]
Tabi ki asıl sorun koli bandının arabayı duvara yapıştırması ya da beni uçuracak güçte olması değil. Bi önceki paragrafı okuyup da buna gerçekten inanan olduysa aq.
 Asıl sorun şu ki nesneleştirmek. Siz o kilo bandına benim baktığım gibi bakmıyorsunuz ki. Koli bandını benim gözlerimden görmüyorsunuz ki.

"A life that healed a broken heart with all that it could.
I tried to heal your broken heart with all that I could."


Öncelikle Avenged Sevenfold'a selamlar olsun. Pek de güzel yazmışlar şarkının sözlerini.
Sorun şu ki şu iki satırdaki "broken heart" öbeğine dikkat ettiğinizde o "heal" işlemini gerçekleştirebilecek kadar güçlü koli bandı benim gözümde. Hı-hı kırık bir kalbin koli bandıyla onarılabileceğine inanacak kadar salağım. Noel baba da gerçek zaten.
Ya da ne bileyim koli bandı bu. Sıpaydırmeeeğncilik bile oynayabilirsin bunla. O kadar güçlü bi şey bu. İmkansızı gerçek kılıyor benim gözümde.
İşin özü şu ki o koli bandı benim 4 metrelik kırık internet kablomu bilgisayarıma yapıştırıyor. Ki internet benim bütün hayatım ve o koli bandı olmazsa internete giremem. Buydu yani.
:b)